18 Ocak 2014 Cumartesi

KEÇE BEBEK ŞEKERLERİ

 
 
          Oğlumun doğumunda hastanede ziyaretimize gelenlere vermek için yaptığım küçük hediyelerdi. Doğumuma iki gün kala büyük bir zevkle yaptığım, yaparken bayağı yorulduğum bebek şekerlerimiz.


 
İşe ilk önce lavantaları hazırlamakla başladım .Hepsini hazırlayıp kurdela ile bağladık.(bağladık diyorum kardeşim canım zeynebim ve annem çok yardım etti)
                               
 
 
 
 
Puset şeklinde olmasını istediğim için keçelerimizi puset şeklinde kestik.
 
 
 
 
 
Her şeyi keçeden olsun diye su taşını da tırtıklı makas yardımı ile kestim.
 
 
 
 
Tekerleklerini de para yardımıyla yuvarlak kesip daha sonra yine makasla geçtim.
 
 
 
Sonra yaptığımız pusetleri lavantalara silikon tabancasıyla monte ettim.
 
 
 
 



 

Evde var olan tepsimizi de böyle süsleyince  ortaya böyle bir görüntü çıktı.
 
İŞTE ŞEKERLERİMİZ.....
 
Bence mükemmel oldu...
 
                                   
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder